Politica de retur
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul poate returna produsul pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia fizica a produsului ,dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, fara invocarea unui motiv.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Returnarea se va face prin curierat, NU acceptam livrarea prin Posta Romana, coletele trimise astfel fiind returnate expeditorului. Costurile privind livrarea produselor returnate vor fi suportate de consumator.
Consumatorul informeaza Sc Fitoconsult Srl cu privire la decizia de retragere din contract utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu o notificare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Clientii trebuie sa mentioneze in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
Clientului care a notificat Sc Fitoconsult Srl ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate catre Sc Fitoconsult Srl in maximum 14 zile de la data primirii produselor, in caz contrar Sc Fitoconsult Srl considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.
Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente:factura (copie daca s-au livrat mai multe produse), garantie (copie daca s-au livrat mai multe produse), notificarea .
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur, Sc Fitoconsult Srl nu va accepta returul.
Nu se accepta retururi cu plata ramburs.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile sau consumabilele sigilate, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) daca produsul este returnat in aceasta stare clientul este indreptatit sa solicite rambursarea intregii sume platite din care se vor deduce cheltuielile de curierat. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Exceptii! Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
• Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
• Produsele distinct personalizate;
• Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
• Produse ce au fost comandate pe baza de comanda speciala pe baza unui avans;
• Nu pot face obiectul politicii de returnare acele produse care necesita desigilare pentru a putea fi utilizate;
• Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate (daca este posibil); taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
In cazul in care clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar Sc Fitoconsult Srl nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care clientul accepta acest lucru.
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna.
Sc Fitoconsult Srl va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site www.unisem.ro folosind tehnicile de comunicare la distant (contract la distanta– orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul) .
In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.Nu se pot returna produsele comandate online care sunt predate direct de catre reprezentantii Sc Fitoconsult Srl.
Nici o returnare NU poate fi acceptata fara autorizarea noastra prealabila .
In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat, costurile de retur revin in sarcina Sc Fitoconsult Srl.
Daca ati primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.